Jornades Multiesportives

Jornades Multiesportives

dimarts, 31 de març del 2015

UTMCD, HTMCD, TMCD Muntanyes Costa Daurada

Aquest cap de setmana del 28 i 29 de març hem tingut presència patxanguera en la primera prova puntuable de la II Copa Catalana de Curses d'Ultrarresistència 2015 celebrada a Prades. 
De la mà de Naturetime s'han dut a terme diferents proves amb diferents distàncies i desnivells. Els patxanguerus ens hem deixat veure en gairebé tots els formats i amb nota. Enhorabona a tots!!



UTMCD 90 km i 4500+
 - David Harrison             pos. 11      12h  21 min
 - Antonio Esquinas                 38      14h 18 min
 - Jose Cano                            44      14h 32 min
 - Jordi Andreu Sugrañes        69       15h 28 min
 - Enric Terricabras                 105      16h 35 min
 - David Nogué                         retirat a Mont-ral per problemes als peus
 - Claudio Zapater                    indisposat

HTMCD 46,4 km i 2800+
 - Sergi Abril                              retirat a mas Forés per deshidratació

TMCD 21 km i 868+
 - Gilbert Borràs                pos. 16       1 h 55 min
 - Gabriel Sánchez                    66       2h 18 min
 - Jordi Solanellas                     85       2 h 26 min
 - Oscar Mas                            128      2 h 42 min

Si ens hem descuidat algú, disculpeu, ens hem basat amb el nom de l'equip en les classificacions

A mesura que ens les feu arribar anirem penjant les vostres cròniques i fotos.




En Jose ens relata: 

Molt bones amics. Aquest cap de setmana he realitzat la primera cursa de resistència amb el meu equip Patxanguerus d'Alforja, la ULTRA TRAIL muntanyes costa daurada a sigut la primera prova d'aquest any del circuit de la Copa Catalana de curses de resistència, un repte per a mi que des de principis d'any m'ha costat a fer moltes hores d'entrenament amb molts quilòmetres realitzats. Tots aquests entrenaments amb la companyia del meu germanet Claudio Zapater que al final no va poder realitzar aquesta prova per no trobar-se amb condicions per realitzar-la a causa de una grip. Aquesta va ser una prova que a mi personalment em donava molt de respecte ja no només pels quilòmetres a realitzar sinó també pel desnivell acumulat. 90 quilòmetres i 4500 de desnivell positiu. S'inicia la prova i sortim tots amb velocitat de una cursa de 20 km, osigui a tope, per quilòmetres més tard pensar una mica amb el cap no amb les sensacions que m'estaven donant les cames,que eren molt bones fins al control de Vilaplana. Aquí ja ens havíem deixat a prop de 43 km enrere amb bastant desnivell. Però a partir d'aquí comença la festa. Vaig fer l'avituallament sense menjar massa, a partir d'aquest punt era on començava la veritable resistència de la prova. Em disposo a pujar cap a la Mussara quan només portava un quilòmetre i mig d'ascensió i vaig patir un accident amb les meves sabatilles que encara em farien mes difícil poder seguir amb la cursa. Al control de l'Albiol vaig haver de demanar ajuda al servei tècnic i gràcies a ell i a la Montse Gomez companya d'equip,vaig poder seguir direcció a Mont-ral passant per Mas de Forès i trobar-me amb la gran sorpresa de que el meu company d'equip i gran persona Sergi Abril al assabentar-se de que havia petit aquest incident,m'estava esperant amb les seves sabatilles perquè pogués continuar la prova amb més qualitat de la que portava en aquell moment. Una vegada a Mont-ral, pràcticament el mes dur ja ho havia deixat enrere,ja portava casi 70 km realitzats, però havia de continuar amb peus de plom,quedava encara el pas de la Roca Foradada que al passar-lo de nit era una mica perillós. Desprès la baixada cap a Capafonts on em vaig trobar a un gran amic Ramon Salvat Vidal que m'havia anat a buscar unes altres sabatilles perquè s'havia adonat també de l'incident i ell i la Carlota em van donar l'última empenta moralment per poder fer l'ascensió a l'ermita Abellera i posteriorment al Tossal de la Baltassana i finalment realitzar el descens per acabar entrant a Prades i finalitzar la que ha sigut la meva segona ULTRA de resistència. Voldria donar les gràcies a Blanca de la Sotilla per els ànims que em va donar en tot moment incondicionalment i per les fotos que va realitzar i també a laCarme Farrés Ferraté per tot el recolzament. I a tots aquells amics que van estar allà també com Oscar Baena i molts més que encara que no us nombri també heu format part en aquest gran repte personal amb el suport que m'heu donat ja sigui per whatsapp, facebook o missatges personals. Com no donar també les gràcies a la meva familia que son els que en tot moment sabent el sacrifici que porta aquest esport i les hores que passo sense poder estar amb ells. Al final van ser 14 hores 32 minuts amb posició 46. Salut,cames i fins la propera!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada