Jornades Multiesportives

Jornades Multiesportives

dimarts, 10 de març del 2015

16a Marxa de Resistència dels Castells de la Segarra (8 de març)




Bé aquesta setmana la sortida de casa va ser a les 4:50 del mati ja que hi ha una hora i mitja de viatge de casa fins a Guissona, sempre m'agrada tenir temps de sobres i no arribar massa just de temps , sobre les 6:15 ja havia deixat el cotxe , aquest any es repetia el mateix recorregut que la passada edició, que aquesta es la ja la tercera.


A les 7:00 puntualment amb el  coet  corresponent, comença la marxa , no veig ningú conegut a la sortida de mes de 2800 persones  , la marxa comença a un ritme no massa rapit , no havia volgut sortir ja amb els pantalons curts , sobre l'hora de marxa vaig parar a treure'm els  pantalons llargs i el para vent , aquí ja vaig trobar al Pedro company de caminades del any passat i que la setmana passada ja vam fer algun tram junts de l'Almogavers, pero ell anava trobant coneguts i es va començar a quedar-se jo vaig començar a tirar al meu ritme .

 Auricular i musica i cap al primer avituallament que era el d'esmorzar molt complet, com casi be tots, aquí vaig trobar a Toni un nou marxador, que la setmana passada va tenir que plegar a l'Albiol,  per sorpresa meva vaig atrapar l'Asun  que no contava trobar-la.
En aquesta marxa l'avituallament  de dinar també es molt gran i molt complet mes ben dit completàssim, per poder fer els últims 17 Km . Be tota la caminada es bastant igual , pista, i trams d'asfalt i mes pista , de senders no es deu fe mes que 2/3 Km , es bastant monòtona, però les vistes i els castell que vas trobant  la fan distreta, fins els últims 10 Km que hi ha un tram de pujades i baixades mes seguides ,  que fa que puguis canviar la forma de caminar, com sempre  petites molèsties encara van sortint.


No voldria deixar-me d'anomenar el Jordi que vam fer els últims     quilometres  junts fins a Guissona, en aquest tram ens va passar una noia corrents, cosa que va fer que els dos tinguéssim el mateix pensament........... Al sortir de la dutxa vaig trobar a la Maria Pujol, que som amics de facebook , pero no ens coneixem en persona, allí ens vam presentar formalment , ella anava amb el Joan Miquel Labrador , un altre caminant que fa fotografies durant tota la caminada , que estaven esperant l'arribada del Xavier Capdevila Carrera, i de la Paqui Beltran Bernadich   per fer-lis l'ultima foto
havans de fer la entrada al recinte on es finalitzava la caminada.




Be al final el temps total va ser de 9:55 , pitjor temps que l'any passat , no he volgut forçar massa ja que el proper dissabte   toca fer 64 Km , estic content ja que m'havia proposat fer-la per sota de les 10 hores . Content i cap a casa.
















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada