Jornades Multiesportives

Jornades Multiesportives

divendres, 3 d’abril del 2015

17a Travessada Molins de Rei-Montserrat (29 de març)

Be aquesta setmana toca una de les caminades que en els tres any que faig la copa no havia fet encara.
La sortida es a les 7:00 del matí , per tant toca matinar a les 5:00 soc ja a la carretera esperant l'Oscar
que baixem  Reus on deixem el cotxe , per que anirem amb el cotxe del Marc, ales 5:35 sortim ja direcció a Molins de Rei .


A les 6:40 arribem al pavelló, on es fa la recollida dels dorsals, l'Ana Isabel i el Jesus son els dos primers coneguts que trobo, parlem un moment i ja no els tornare a veure mes en tot el dia, avui si que trobo a el Carles i la Lara i parlem una estona,
                                                                         
 Tot a punt per la sortida , la faig junt amb el Oscar i el Marc i els companys de Blancafort, a les 7:00 arranca la caminada, sortim tots junts, els primers quilometres parlant tranquil·lament i ha un ritme bastant bo.

Es forma algun tap al arribar al primer corriol , ja vaig al meu ritme i ja sol sense cap conegut. Fem algun tram que em recorda la Gracia-Montserrat, sobre l'hora ja es veu la muntanya de Montserrat





Vaig tranquil·lament , tot pinta que sobre les 17:00 serem ja al cotxe que esta al parquin de la muntanya de Montserrat, arribo l'avituallament d'esmorzar  parlant amb el Pedro ,ens re-agrupem molts caminants, es completàssim, entrapa  de llonganissa , vi , aigua suc cervesa , fruita , cafè , de tot .Jo com faig habitualment entro i surto sense perdre el temps .

Deixo als companys al darrera
el Vicenç , en la primera pujada m'atrapa i comença ja a corre , com fa normalment, passen els quilometres i les hores amb tota tranquil·litat, passant per diferent paisatges pero a un ritme molt bo i sense cap tipus de problema fisic, un dels que em crida l'atenció son uns ponts en mig del no res , quina manera de llençar els diner.






Sobre les 13:00 soc ja al avituallament de dinar , tant complet com el d'esmorzar,ha partir d'aqui es quant la caminada s'endureix, faig els 8 quilometres , de pujades i baixades sense cosa que faci preveure el problema que al quilometra 41 em passaria, vaig parlant i comentant la caminada amb una parella que aquest any ella a fet que el seu company la segueixi a fer la copa , tot va be fins que noto com les forces em marxen sense saber el per que, l'ultim quilometra fins al avituallament el faig molt lent i amb una sensació estranya .





Menjo una mica m'hidrato i continuo la baixada a Monistrol ,sento uns crits de una noia , que esta amb una companya tirant-li aigua al cabell , en aquell moment una abella es cola sota la gorra i miro de treure-le i amb aixo em pica al dit de la ma dreta, arribo ha l'alçada de les dues noies em diuen que te una abella dintre al cabell , i no se la pot treure, en aquell moment un altre abella intenta tornar-me a picar em poso a corre per fer-la fora del damunt del cap, arribo a Monistrol sense esta ja atacat per les abelles, pero amb la sensació que la pujada a Montserrat sera molt dura , be no durissima ,faig la primera parada al sortir del poble , aquí es on el Oscar i el Marc m'atrapen,  el Oscar em dona glucosa per veure si aixi pot fer l'últim tram amb millors condicions , pujo a un ritme molt lent , arribo al darrer control ,










amb moltes poques forces , que tal com es diu el camí que es el dels tres-quarts que es el que queda per arribar a Montserrat, però en el cartell de senyalització , posa 1:10h de camí , el primer tram es molt empinat , i em costa molt pujar i fer metres , i cada vegada es tic pitjor fins que als 10 minuts de sortir del control m'agafen ganes de vomitar , faig parada i trec tot el l'últim avituallament , he agafat, la pujada es fa llarga , molt llarga , vaig parant moltes vegades , em van passant molt caminadors


Però jo en vaig  sentin millor i en molt poques ganes de tornar a venir a Montserrat caminant , arribo al tram final que ja es de formigó , hi esta a tocar del Cremallera , falten 500 metres per arribar i aquí torno a parar , 5 minut bons estic allí , i perfi  a les 17:45 arribo al control de Montserrat això son 10 hores i 45 minuts de camí .


 Aquest any tinc previst tornar a Montserrat dues vegades mes , per tant tots els mals pensament que vaig tenir a la pujada , al arribar desapareixen . Un altre al sac que son 4 de 4 .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada