Jornades Multiesportives

Jornades Multiesportives

dimecres, 4 de març del 2015

28 de Febrer V Almogàver Muntanyes de Prades

La primera caminada del calendari V Almogàver Muntanyes de Prades de 2015. , hi vam ser en José Carlos Cano Martínez i  l'Antonio Esquinas Rincon, i jo en Magi Ferre Taverna som els 3 Patxanguerus que hi vam participar.
De les mes Dures que he fet mai en els 3 any que fa que faig la Copa Catalana de Caminades de Resistència , vam fer trams que ja havia fet en alguna vagada i trams que no coneixia   , llocs molt bonics i emblemàtics  amb molts trams tècnics. 

Ja al començar vaig ajudar  al company de caminades Oscar Márquez  , que havia perdut el dorsal ,  avisant als organitzadors de la caminada que tinc amistat amb alguns membres de l'entitat organitzadora, algun espavilat , va dir que era ell i va fer la caminada amb el seu dorsal , al Oscar se li donar un nou dorsal. La primera pujada la vaig fer l'últim de la caminada, ja que arrossegava molèsties en el basso de la cama dreta, durant tot el dia vaig tenir que anar molt xino xano , i al final vaig decidir plegar a Farena que ja es sumaven 19 punt i ja portava 13:20h de marxa i no tenia la cama per fer el 15 últims  quilometres .

Molt content de tornar a trobar al Javi Borras Marques , que feia molt mesos que no feia alguns tram plegats, que junt al Antonio Serrano , son el dos companys que van fer que avui continu-hi sortint a fer Kilòmetres i kilòmetres , i com no la La Ra Pellejà Josa i el Carles , i el Oscar Márquez Llurba , i molts dels companys que no voldria deixar-me pero seria molt llarg.
Pero em va sobtar que faltessin a la primera prova , dos dels companys que l'any passat vam recorre molts kilòmetres plegat , pero ahir vaig saber el per que de la seva absència , voldria donar-lis molts anims i una forta abraçada, sobretot a l'Ana .



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada