Jornades Multiesportives

Jornades Multiesportives

dimarts, 17 de març del 2015

12a La Selva del Camp-Muntanyes de Prades (14 de març)

Aquesta setmana toca fer una de les caminades que es fa a tocar de casa , a les 06:15 el Sergi em ve a buscar , ja que la Montse , l'Enric i l'Antonio , encara no havien arribat al poble ja que anàvem tots junts cap a la sortida, en passen a buscar sobre 2/4 de 7 , al pujar al cotxe la primera sorpresa es que la Montse no faria el tram entre la Selva i Prades , com si que ferien els tres companys , tant el Sergi com l'Enric i l'Antonio.



Al arribar a la Selva al primer que trobo es al  Xavier Capdevila Carrera  , fotògraf a més de caminant , saludo també al Carles , al Pedro , i per fi al entrar a dintre del pavelló trobo al Jesus Blesa  a l'Ana Isabel Garcia Caballero , ens saludem i casi ja sense temps de res mes , en aquell moment es quant veig al

Jordi Solanellas , no el vaig veure mes en tot el dia.
Sortim a les 7:00 el grup s'estira 

La pujada a l'Albiol es fa entre pistes i trams de corriols , a les 9:15 surto ja cap a Mont-ral , em paro i em trec ,els pantalons llargs.
 A la sortida del poble vaig conversant amb el Joan Miquel Labrador , un altre del fotògraf que tenim a les caminades, allí es on m'atrapen

 el Sergi Abril Lopez , l'Enric Terricabras Martí , i l'Antonio , fem
tot el tram fins al peu de Mont-ral , on em paro per traurem el paravent i el tèrmic , veig com fan el ultim tram de pujada a Mont-ral , jo faig paradeta al control , i surto a veure si els torno a atrapar , cosa que no vaig fer , be el tram fins a Farena es mol ràpid.




Aquí es on la caminada es posa molt dura ja que be la temuda pujada a el Cogullons , tram de 4,8 Km amb 500m de desnivell positiu i sols 60m de desnivell negatiu , el faig per primera vegada sense fer cap parada en la pujada( com a la Almogavers amb els pals ) i sols parant a pessebre que esta situat quant as fet ja el tram mes dur al damunt del cingle, per primer com del tres vegades que hi he passat firmo, en la llibreta que esta just sota. Unes vistes magnífiques  les que durant tota la caminada ens acompanyen.



 Al arribar al control ens diuen que en tret cintes fins a Prades , i que en cas de dubte tirem per la pista , jo porto el gps i no tinc cap problema per segui tranquil·lament , fins a Prades , la distancia es de 11,6 Km on es fan  trams de pujada i baixada , es passa per  La Mola dels Quatre Termes ,  arribo a Prades això si primer sa de pujar a El Tossal de la Baltasana , el punt mes alt de la caminada .
a les 15:15 surto de prades a toc del campanar .










La caminada puja a l'ermita de la Abellera , i es baixa cap a Capafonts , la pujada cap a el pont de Goi tram en el que no em sento massa fi , la faig molta estona sol , s'hem fa molt llarg , miro el rellotge vaig mes lent que mai , però sense cap problema de cames , i això fa que no m'importi el fet de que s'hem fara de nit el últim tram del dia.


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                En el tram fins a la Mussara cau una mica de aigua neu , no massa pero ja fa sospitar que la cosa es pot enredar, aquest tram ja vaig molta estona acompanyat per diferents caminants. A les 18:50 torno a passar a peus del campanar de l'Albiol , faig la baixada mes dura encara amb llum de dia , al tornar agafar la pista ja toca obrir el frontal , i quant falta uns 3/4 d'hora per la arribada es posa a ploure, i m'acompanya fins a la Selva , be al final 14h  una 1h 1/4  mes que el any passat però molt satisfet de no tenir cap problema ,i cada vegada veig mes que aquest any , vaig mes lent però no m'acompanyen les molèsties que en cada caminada tenia.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada